Piet-en-Yvonne-in-Azie.reismee.nl

A'dam - Bangkok - Ho Chi Min City

Het is weer zover!! We vertrekken morgen, via Bangkok, naar Ho Chi Min City (Saigon).

De komende 4 weken reizen we van Zuid naar Noord Vietnam en houden jullie hiervan op de hoogte. De reis hebben we redelijk voorbereid en we weten welke plaatsen we willlen gaan bezoeken, maar ook willen we in het mooie weer blijven. Dus er kan afgeweken worden van het oorspronkelijke plan.

We hebben er zin in en tot in Vietnam!

Liefs Piet & Yvonne

Reacties

Reacties

anneke en ries

Hoi lieve luitjes,
Jullie zijn n.b. eerder met een reisbericht dan wij....
zitten in noord venezuela aan het strand! Even bijkomen.
morgen ga ik`werken` aan een reisbericht. Heel goede vlucht
En alvast veel plezier!!! Liefs van de 'reizigers'.

Loes

Ik ben helemaal niet meer in de gelegenheid geweest om jullie een super leuke vakantie te wensen, dus bij deze!!!
Ik ga jullie weer volgen en af en toe proberen te skypen.
Veel plezier!!!! X Loes

ilse

Fantastisch dat jullie der weer op uit trekken! Geniet er maar van. Leuk dat we jullie reis weer kunnen volgen. Groetjes vanuit Belgie!

ann3

Ik zit al te wachten op het eerste verslag

Leo en Miek

We vliegen en reizen met jullie mee. Veel plezier en avonturen. groetjes!

Toos

Hallo Y en P,
Ik heb de site gevonden en ga af en toe kijken en op afstand meegenieten. Veel plezier en tot feuds.

Groetjes

Piet Onder Zeil

hallo Y en P,
leuk weer te lezen dat jullie het weer naar je zin hebben.
De uitvaart van jacq was heel mooi,er waren veel zangers en patners(ook je moeder)Wij voelden dat je bij ons was.De link heb ik donderdag doorgestuurd,na de uitvaart,we gaan jullie weer volgen,niet te veel over warmte schrijven het wordt hier koud zelfs schaatsen.doe jullie voorzichtig want het koor kan jullie niet missen.
hg Piet

henk pl

al jullie verhalen gelezen en de foto,s gezien ,de reis is m.i. meer dan de moeite waard, bedankt yvonne en piet ik wens jullie alvast een goede thuisreis toe .
gr, dien en henk!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!